Mitä kaikkia eri asioita tulee ottaa huomioon verkkokaupan perustamista suunnitellessa? Lue opas verkkokaupan perustamisesta, niin saat hyvän yleiskuvan kokonaisuudesta ja käytännön vinkkejä siihen miten viedä asiaa eteenpäin.
Mitä on hakukoneoptimointi? Mistä Google päättää mitä sivuja se näyttää hakutuloksissa ensimmäisenä? Voiko siihen vaikuttaa jotenkin? Mitkä ovat hakukoneoptimoinnin tärkeimmät elementit? Jokaisen verkkokauppiaan on tärkeä tuntea hakukoneoptimoinnin pääperiaatteet. Ne on kuvattu ytimekkäästi tässä artikkelissa.
Verkkokaupan konversiotaso on yksi keskeisimmistä verkkokaupan menestyksen mittareista. Tiedätkö jo mitä se tarkoittaa ja kuinka merkityksellinen vaikutus sillä on liiketoimintasi kannattavuuden kannalta?
Verkkokauppiaana voit lisätä YouTubeen esittelyn kaupastasi tai tärkeimmistä tuotteistasi. ProsperCart® verkkokauppaohjelmaa käytettäessä YouTube-videot on sen jälkeen helppo upottaa esimerkiksi tuotesivulle haluamaasi kohtaan tai osaksi uutista.
Miten voit viittausten poissulkemisella estää maksuvälittäjien sivustoja sekoittamasta Google Analyticsin raportteja.
Miten kasvattaa verkkokaupan kävijämäärää? Lue eri internet-markkinoinnin vaihtoehdoista sekä kävijäseurannan tärkeydestä. Artikkeli on osa verkkokaupan perustamisen opasta.
YouTube-video: HAMKin, Hämeen Yrittäjien ja Hämeen Kauppakamarin järjestämän tuoreiden yrittäjien aamukahvitilaisuuden videotallenne 6.11.2013, aiheena ”Verkkokaupan myynnin kasvattaminen”, kesto 74 minuuttia, puhujana ProsperCart Oy:n toimitusjohtaja Vesa Nippala.
Size matters. Kuvaruutuala tulee ottaa hyötykäyttöön myös työpöytäkoneissa.
Lue Bluebird.fi -verkkokaupan kokemuksista varastologistiikan ulkoistamisesta Nettivarastolle.
Lue, miten voit kääntää kuolleen tai väärinkirjoitetun linkin voitoksi 404-sivun avulla
Tämä artikkeli auttaa puntaroimaan avoimen ja suljetun lähdekoodin ohjelmistojen etuja ja haittoja.
Responsiivisuuden myötä kiinteäleveiden leiskojen aika on ohi. Miksi rajata sivuston leveys keskelle suurta näyttöä, kun käytettävissä on isoilla näytöillä huomattavasti enemmän tilaa.
Tutkitusti asiakas on tyytyväisimmillään kiitos-sivulla, jätettyään tilauksen sisään. Kiitos-sivu onkin oivallinen paikka antaa mahdollisuus jakaa juuri tehty tilaus myös ystäville sosiaalisessa mediassa.
Miksi ja miten Kiitos tilauksestasi -sivulla kannattaa esittää Facebook-tykkäysbanneri, mainoksia verkkokauppasi tuotteista ja miten siinä voi harrastaa Cross-marketingia?
Verkkokauppaa perustettaessa tai sitä uudistettaessa tulee vastaan kaiken käytännön toiminnallisuuden lisäksi sivuston ulkoasu. Mutta mikä on sen merkitys?
Kun lähdemme pohtimaan käytettävyyttä, tärkein tutkimuksen kohteemme on käyttäjä ja tämän edesottamukset. Eli kuinka käyttäjä yleensäkin toimii verkossa ja miten hän lukee sivuja?
Esittely joistakin ilmaisista tai edullisista apuohjelmista ja työkaluista, joita verkkokauppias voi hyödyntää arjessaan.
Suomenkieliset verkkokauppahakemistot listattuna. Näihin kannattaa käydä lisäämässä oma verkkokauppansa. Hakemistot ovat maksuttomia, mutta osa niistä tarjoaa maksullisia lisäpalveluita.